Friday, April 1, 2011

Fasa hidup seterusnya..

Setelah slama 9thun lbih mlalui fasa cintan cintun kitaorg pn brsepakat utk mngikat tli rafia  ikatan pertunangan..Pd 09.05.09 pd usia ku 23thun.. aku tlh dirisik n skligus tlh dtunagkn dgn boypren i itu..Maka smnjak hri itu diriku adalah tunang kpd en ehsan..(dulu mse bcinta aku pnggil die jamadil n aku xpnh tau name die pnjg mcm keretapi n aku rse plik dgr kawan2 die pnggil die ehsan he3)slpas bbrapa lme bcnta brulh aku tau nme die MOHD JAMADIL EHSAN SHAH REZZA BIN HAMZAH..smput gk nk sbut dlm 1 napas..pnat nk cter pnjg2 tgk je pic kngan  d hri prtunanganku itu..to be continue 2gguuu...

mse ni dup dap dup dap my future MIL(mse tulh skrg dh jd my MIL)
cincin risik(mse ni aku gumuk cncin smue smpit)
cincin tunang
kiss kiss
dsbbkan aku ni dlm ktrunan lingkungan d rja so dpt 1cincin risik 2cncin 2ng(ikut adat koba ea tp bkn ank raja pn he3)
wajah slpas bgelar tunangan org(xde brubah pn he3)
inilh tunang sye..muke poloh2 x smpat touch up
Nota Jari : Menanti fasa sterusnya...choww cendol..

0 comments:

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Ceritera Cinta

 
template by suckmylolly.com