Thursday, March 31, 2011

Rindu Merindu...

Yuhuuu...lama sudh hamba tidak mncoretkan tinta di blog ini..hehehe kelamaan btul aku xmrepek2 kt blog ni smpai dh de labah2..sbna byk story mory nk tulis tp dsbbkn kmalasan aku nk mnaip adalah pnca lbah2 mnghuni blog ni skrg..lg2 dtmbh dgn krosakan laptop ku yg cumel itu..Aku xde byk bnde nk mmbebel ri ni jz spt anda smue sdia mklum i already change my status(uihh speking london ko)..Aku tlh slmat diijabkabulkn pd 25.2.2011 dgn kawan..boypren..tunang.. n kini sudah mnjadi suami saye(hikhikhik ttbe cm blushing sorg2..sbb until now aku msih xcaye aku dh jd bini org ..serius xtpu..cerita lnjut akn di updte kmudian ye aku sbna nk mnggu gmbo2 yg gergous d hri weddingku itu utk ditepek brulh de smngat nk story tp lom dpt lg so...tggu.....chow cin ci laici


Nota Jari - still feling like gegurl..(msti cm mnympah kn korg bce statemnt tu tp..."ADE AKU KESAH"..chow

0 comments:

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Ceritera Cinta

 
template by suckmylolly.com