Saturday, January 8, 2011

Jejak Kaseh...

Sjak bbrapa hari yg lpas mood aku tlbih rjin mnscan gmbar2 dolu2 dr zman skool ren smpailh hi-skool..sbeban aku mngangkut gmbo2 tu bwk naik mto smpai xmuat bkul aku sumbatkn...pd aslnye nk mnscan gmbar c Mr E pd zman kgemilangan tayang body yg slim melim tu..aku pn xtau pe yg cbuk sgt die suh aku scan gmbar tu..kot leh krus cm2 lik leh gk aku time alsan tu huh...aku btul2 de simpan skping je pic kngan mse sek kt srawak dlu hnya krn skping gmbr jgak yg mmbolehkan aku mnjjaki 3-4org shbatku yg pnh sme skool kt sibu dlu..ala2 jjak ksihanlh kn..hppie gk aku wlpn diorg de yg xbpe nk ingt aku ylh aku djah 2 dh blah pndah n9 ni tp aku ttap ingt diorg cume name je aku xbpe ingt cz aku ni jns yg sntsa ingt klu knangan trindah dlm idup aku hehehhe poyo jer tp btullh aku xtipu k...dpt jjak dlm fb pn oklh wlpn lom tntu bila sik kamek mau ketemu kitak..(blgak aku ckp srawak ok wlapun hnya tau pkataan kamek kitak sik tu je jji ado dr korang ado xde kn)..hrp2 1masa nnt kmi akn btemu mngimbas memori zmn kicil2 dlu..


ni lh skeping gmbr kenangan mse aku kt srawak dulu..cube cari d mnakah aku yg gorgeus itu hikhikhik




Nota Jari: Dlm khdpan ini yg trindah mlaui zmn knk2











0 comments:

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Ceritera Cinta

 
template by suckmylolly.com